Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Klonowa
(2)
Autor
Kisiel Mirosław
(1)
Matyja Mirosław
(1)
Synowiec Tomasz
(1)
Trudnowski Piotr
(1)
Zrałek-Wolny Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Politycy
(1)
Temat
De lege ferenda
(1)
Demokracja
(1)
Demokracja bezpośrednia (system polityczny)
(1)
Dziecko nieśmiałe
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Inicjatywa ustawodawcza
(1)
Odbiór społeczny
(1)
Opinia publiczna
(1)
Partycypacja polityczna
(1)
Referendum
(1)
Socjoterapia
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Raport z badań
(2)
Opracowanie
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Niniejsza książka jest swoistym podsumowaniem realizacji zadania Instytut Demokracji Bezpośredniej w 2023 r. Zadanie to, dofinansowane dotąd ze środków Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i realizowane przez Fundację „Potrafisz Polsko!”, mamy nadzieję kontynuować w przyszłości. Liczymy, że dla wszelkich prac eksperckich i naukowych, jak również dla rozmaitych przedsięwzięć obywatelskich, edukacyjnych i popularyzatorskich realizowanych z oddolnej inicjatywy obywateli niniejsza książka będzie wartościowym wsparciem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Klonowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka porusza istotny problem wychowawczy, jakim jest wsparcie dzieci nadpobudliwych i nieśmiałych. Prowadzona pod tym kątem obserwacja środowiska przedszkolnego wskazuje, że należy opracować system oddziaływania terapeutycznego, włączającego do działań zarówno jednostki z zaburzeniami, jak i całą grupę przedszkolną, w której funkcjonuje dziecko. Pojawienie się w grupie przedszkolnej dziecka przejawiającego zachowanie agresywne i nadpobudliwe czy też dziecka nieśmiałego, wycofanego wywołuje poczucie bezradności i niepewności u nauczyciela i grupy rówieśniczej. Zaburzona zostaje cała struktura społeczna grupy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Klonowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej