Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poezja
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Klonowa
(7)
Wypożyczalnia Kuźnica
(3)
Autor
Bobrowska-Nowak, Wanda
(1)
Brooks Felicity
(1)
Bryła Maria
(1)
Dąbrowska, Regina
(1)
Głuch Maria
(1)
Kaja, Barbara
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Litchfield Jo
(1)
Muszyńska Aneta
(1)
Pavlenko Dmitrij
(1)
Stankiewicz-Gawrysiak Barbara
(1)
Stein Agnieszka
(1)
Winczewska Aneta
(1)
Zrałek-Wolny Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
0-5 lat
(2)
Dzieci
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Rodzice
(2)
Logopedzi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(7)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko nieśmiałe
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Logopedia
(1)
Mowa
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Odbiór społeczny
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Przedszkola
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Socjalizacja
(1)
Socjoterapia
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wymowa
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poezja dziecięca
(1)
Program nauczania
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kiedy dziecko idzie do przedszkola, otwiera się przed nim i jego rodzicami nowy etap. I chociaż dla części rodziców wydaje się on oczywisty, często towarzyszy mu wiele rozterek: Czy moje dziecko jest już gotowe? Co, jeśli rodzic ma wątpliwości? Jak wybrać przedszkole i co, jeśli nie mamy wyboru? Jak przygotować dziecko (i siebie) do przedszkola? Co zrobić, aby ułatwić mu adaptację? Co z trudnościami, jeśli się takie pojawią? "Akcja adaptacja" odpowie na te i wiele innych pytań. Agnieszka Stein pisze w niej jednak nie tylko o przedszkolu, ale też o tym, co dzieje się w rodzinie przedszkolnego debiutanta. Głównym tematem książki okazuje się równowaga. Między wizjami i pragnieniami a rzeczywistością. I między różnymi potrzebami różnych członków rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Klonowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Klonowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Program terapeutyczny „Języczek-Podróżniczek i cztery pory roku” skierowany jest do dzieci cztero- i pięcioletnich, u których proces rozwoju mowy przebiega z opóźnieniem. Program składa się z czterech części, których tematyka dotyczy kolejnych pór roku: jesieni, zimy, wiosny, lata. Każda część, czyli pora roku, zawiera 12 scenariuszy, które mogą być realizowane jako cykl ćwiczeń systematycznie prowadzonych w czasie grupowych zajęć logopedycznych lub jako pojedyncze zabawy. Scenariusze mogą też być wykorzystywane do indywidualnej pracy rodzica z dzieckiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Klonowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kuźnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Indeks R0: I
Książka jest cenną pomocą dla przedszkolaków i ich rodziców. W przystępnej i ciekawej formie - ilustrowanych wierszyków - oswaja dzieci z nowym środowiskiem, zapoznaje ze zwyczajami panującymi w przedszkolu, pokazuje gry i zabawy, w których dzieci mogą brać udział, uczęszczając do przedszkola. Ponadto książka wspiera rozwój empatii u dzieci: uczy otwartości na potrzeby innych, współdziałania i poszanowania przyrody. [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kuźnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Klonowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 37 I (1 egz.)
Wypożyczalnia Kuźnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 37 I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnicy znajdą w tej książce fabularyzowane zabawy, które ułatwiają integrowanie doznań zmysłowych dzieci z deficytami rozwojowymi. Mogą one zachęcić kilkulatków do ilustrowania ruchem narracji nauczyciela oraz twórczego przetwarzania "dostarczanych" im bodźców odbieranych poszczególnymi zmysłami. Zaprezentowany materiał nie jest alternatywą dla rozwiązań stosowanych przez specjalistów metody integracji sensorycznej, lecz jest ich twórczą interpretacją. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, pedagogów i wolontariuszy pracujących w świetlicach terapeutycznych oraz studentów, którzy w przyszłości zamierzają prowadzić zajęcia przeznaczone dla kilkulatków. Zamieszczone pomysły mogą wykorzystywać także rodzice podczas domowych ćwiczeń, które mają wspomagać rozwijanie sprawności ich własnych dzieci. [www.bee.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Klonowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka porusza istotny problem wychowawczy, jakim jest wsparcie dzieci nadpobudliwych i nieśmiałych. Prowadzona pod tym kątem obserwacja środowiska przedszkolnego wskazuje, że należy opracować system oddziaływania terapeutycznego, włączającego do działań zarówno jednostki z zaburzeniami, jak i całą grupę przedszkolną, w której funkcjonuje dziecko. Pojawienie się w grupie przedszkolnej dziecka przejawiającego zachowanie agresywne i nadpobudliwe czy też dziecka nieśmiałego, wycofanego wywołuje poczucie bezradności i niepewności u nauczyciela i grupy rówieśniczej. Zaburzona zostaje cała struktura społeczna grupy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Klonowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Klonowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej